mandag 30. mars 2009

Endelig er loppemarkedsesongen i gang!!

Ah!! loppis!!! Fantastisk! I helga var jeg og gjengen på tre loppiser i Oslo opplevde masse vafler, sjokoladekake, spisse albuer, pappkrus, pruting, støv og skjulte skatter....mmmm...det er vår i luften!!

Jeg fikk kloa i dette:

Digger den store Gyldendalboka! Den har jo "alt"! Barnematboka er jo knall nå som Gruf såvidt har begynt å vise interesse for mat (ammegutten...;)), sjokolade sier man jo aldri neitakk til, og juleboka skal nok få svingt seg i stasen i desember. AH! kokebøker! Liflige drømmer om digge retter....mmmmm

Men dette er jeg litt i tvil om.... Noen ganger kan jeg tenke: Kult! og så i neste stund blir det ekkelt.... Sjokolade (med hakkede brente mandler) inni (rene og tømte) eggeskall....? Bra eller dårlig?

Og så fikk jeg tak i litt stoffer (og en søt liten rosa pute)! :) Her skal det sys! Litt dårlig bilde, men det er et tøfft stripete og elastisk grønt stoff, et orange rutete ullstoff, et blått skmrende et, og så slengte jeg med et enkelt grønt bomullstoff.

Fikk også tak i litt Ull (Ah! så gull!) og en vindlue til Gruf til høsten. Den hvite genseren har jeg lyst til å si en dress til Gruf av. Ble så inspirert av boka Baby cool som jeg lånte på bibben her om dagen! 

Gleder meg til mer! Bra tips til loppemarkedgale er www.loppemarked.info

knallbra side! Og forresten, for all del! Gå ikke glipp av Ekebergmarkedet den 9. mai!!! 

3 kommentarer:

  1. Ja vi fikk i mye fint altså!
    Synd det ikke er loppiser denne helga:(
    God helg da!
    klem:)

    SvarSlett
  2. Er den hvite genseren en stor herregenser?
    Den blir til en nok flott dress :-)
    Ta bilder av prosjektet da :-)

    GOD PÅSKE

    SvarSlett