torsdag 26. mars 2009

Bjørnebærlue! Endelig ferdig! Puh!


Endelig ble jeg ferdig med denne lua! Hurra! Julegave til venninna mi... ja litt sent, men fordi jeg hadde nok med å være nybakt mor rett før jul, ga jeg heller alle et gavekort med valg på et lite strikket eller pjonet plagg.... Ga meg selv litt tid, jeg ;)

Den er strikket etter denne oppskriften fra Garnstudio

modererte den litt, syntes bjørnebærmonsteret ble finere om jeg strikket rett mellom mønsteromgangene enn vrang. Litt knot å felle tre samtidig, men egentlig veldig fornøyd! Og ja, den søte kidden er vår fine Gruf i en superkul dress lånt fra Siripirisiri.

1 kommentar:

  1. I found your blog while reading a craft blog....I have the same scarf that you are wearing in this picture. I found it at a second hand store. I love it.

    SvarSlett